سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین مناطق گردشگری ایران برای سفرهای نوروزی

خرید بلیط هواپیما

سفرهای نوروزی و داشتن تعطیلات یک‌سری روزه یکی‌از گرفتاری های مردم در روزها عید میباشد.البته بالا بودن هزینه اسکان و گردش در بخش ها متعدد شهرها مقداری قابل فکر میباشد.نکته مهم گزینش شهری میباشد که علاوه بر مکانهای جذاب و توریسم به یادماندنی ، هزینه هجرت نیزمقرون به صرفه باشد.

کشوری مثل کشور ایران که دارنده فرهنگ وتمدن و فرهنگ وتمدن چشمگیری میباشد، شهرهای کوچک و وسیع بخش اعظمی داراست که در آنان شاهد جاذبه های توریسم می باشید.

هر یک از این شهرها سوغاتی و صنعت های دستی اختصاصی به خویش را داراست. نکته ای که بایستی به آن اعتنا کرد این میباشد که از فی مابین این شهرها کدام یک در‌این روز ها کمترین هزینه را برای مسافر رقم میزند و تحت عنوان شهر ارزان می اقتدار از آن نام پیروزی.

تفرش

تفرش شهری قشنگ که دارنده جاذبه های طبیعی بخش اعظمی میباشد. از این جاذبه های توریسم می شود به آبشار قطره باران، روستای خانک، روستای طلاد، آب انبار بلور، چشمه آب معدنی گراو، مسجد جامع شش ناو و غار امجک اشاره نمود.

مطلوب ترین بخشها توریسم کشور ایران برای هجرت

از سوغات این شهرستان، گردو، بادام، نان تندی، شیرینی خانگی و عسل می قدرت اسم موفقیت.درین شهرستان اشخاص نامور و معروفی همچون پروفسور حسابی و پروفسور سحابی زیسته میباشد. شما برای هجرت به‌این مکان قشنگ می‌تواند صرفا با 700 تا 800 هزار تومان هجرت کرده و دیدن فرمائید.

کاشان

شهر گل و گلاب، کاشان شهری که جاذبه هایی همچون مسجد جامع، مسجد آقا پهناور، آتشکده نیاسر، غار سالن، کاروانسرای مرنجاب، گلشن و خزینه فین دارااست.

مطلوب ترین بخش ها توریسم کشور‌ایران برای مهاجرت

 

از سوغات این شهرستان می شود به کلوچه، گلاب و روغن نباتی اشاره نمود. هر مسافری در روزها عید باستانی با هزینه 500 تومان میتوانند از این شهرستان به بازه زمانی 3تا 4 روز دیدن کنند.

خرید بلیت هواپیما