سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شهر قشم

خرید بلیط هواپیما

قشم ، همچنین به زبان قشم ، فارسی جزازره قشم ، عربی جازرات الاوسله ، بزرگترین جزیره خلیج فارس ، متعلق به ایران است. نام عربی به معنی "جزیره طولانی" است. به موازات سواحل ایران قرار دارد ، که از آنجا با تنگه کلارنس (Tor -eh-Khvor?n) جدا می شود.

خرید بلیت هواپیما

با مساحت 460 مایل مربع (1200 کیلومتر مربع) ، یک طرح کلی نامنظم و ساحل کاملاً صخره ای به جز خلیج های شنی و آپارتمان های گل و لای شمال غربی دارد. تپه های روی سطح نامنظم تقریباً قشم را پوشانده است. چند تا ارتفاع بیش از 900 پا (270 متر) و یک ، کوش کوه ، به 11331 پا (406 متر) می رسد. نمک در ساحل جنوب شرقی استخراج می شود و چشمه های نفتا وجود دارد. این جزیره عمدتاً بی ثمر است ، اما غلات ، سبزیجات ، خربزه و خرما رشد می کنند و ماهیگیری و بافی وجود دارد. یک شیوخ از قبیله بانن مان این جزیره را برای دولت ایران اداره می کند

جزیره eshm بزرگترین و شناخته شده ترین جزیره ایران است که در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره طبیعت بسیار کمیاب و زیبایی بسیار کمی دارد و تاریخچه این جزیره به دوره ساسانیان بر می گردد.

مدت ها بود که این جزیره مقصد بسیاری از ایرانیان و گردشگران خارجی بود. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید باید زمان بهتری برای سفر و میزان پول موردنیاز خود را بدانید. در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در مورد این جزئیات به شما ارائه دهیم.

موقعیت جغرافیایی جزیره

جزیره قشم در مناطق جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع شده است و باید بگویم این بزرگترین جزیره تنگه هرمز است.

اگرچه این جزیره در قسمت های جنوبی بندرعباس واقع شده است ، اما در قسمت های شمالی آن نزدیک بندرعباس است ، از شرق به نزدیکی جزیره لارک و از جنوب نیز در نزدیکی جزیره Hangam و در قسمت های جنوبی قرار دارد. نزدیک به دو جزیره Big Tonb و جزایر Smal Tonb و Abomosa است.

قشم روی نقشه

برخی از نکات مهم:

فاصله این جزیره تا بندرعباس در حدود 1276 کیلومتر است.

اگر می خواهید در زمین با ماشین یا اتوبوس خود سفر کنید ، رسیدن به بندرعباس 14 ساعت طول کشید.

طول سفر به جزیره با پرواز 1 ساعت و نیم می رود.

اگر سفر با قطار را انتخاب کردید ، رسیدن به بندرعباس حدود 19 ساعت طول کشید.

شرایط آب و هوایی و زمان بهتر برای سفر به این جزیره:

اگرچه این جزیره در مناطق جنوبی ایران واقع شده است ، اما هوا گرم و مرطوب است زیرا این جزیره است. گرم ترین زمان آب و هوا برای این جزیره بین ژوئیه تا سپتامبر است.

اما زمان بهتر برای سفر به این جزیره برای ماه دسامبر و ژانویه هر سال است. بالاترین درجه این جزیره به 46 درجه سانتیگراد و پایین ترین درجه 16 سانتیگراد است.

اقامتگاه جزیره قشم است

برای رزرو مکان در جزیره قشم گزینه های مختلفی وجود دارد و انتخاب شما بستگی به میزان پول در سفر دارد. متوسط ??پول برای رزرو هتل از 13 دلار تا 34 دلار شروع می شود. ببینید چگونه می توانید هتل را با کمترین قیمت رزرو کنید. در زیر می خواهم برخی از هتل های جزیره قشم را نام ببرم.

ارزانترین هتل جزیره قشم

هتل Sorient ، هتل قشم ارم ، هتل الوند (1) ، هتل مارینا (2) ، هتل فولتون.

هتل های مجلل جزیره قشم

هتل دیانا ، هتل آرام ، هتل سما (1) ، هتل کیمیا (4) ، هتل آسماری ، هتل نخل زرین.

با جستجوی این نام ها از طریق اینترنت می توانید عکس های این هتل ها و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد رزرو هتل ها را مشاهده کنید.