سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گران ترین هتل های جهان

 

درصورتی که شما جزء اشخاصی می باشید که عشق مند به مسافرت بوده و پیرو کشف کشورهای متفاوت در سراسر عالم میباشید و از طرف دیگر در جستجوی سفری گران‌قیمت میباشید به این ترتیب بایستی بر روی هتل خویش تمرکز داشته باشید. هتل فقط محل اقامت نخواهد بود بلکه مهم‌ترین جاذبه تعطیلات یا این که مهاجرت شما به شمار می رود. بخش اعظمی از هتل ها سرویس ها عالی و راحتی را به مشتریان خویش ارائه میکنند ولی بعضی از ان ها به جهت ارائه سرویس ها استثنایی و همینطور ابتکار هایی که انجام داده اند دوستداشتنی خیس گردیده اند. حتی بعضی از این ها به جهت اینکه در مکان هایی یگانه قرار گرفته اند موردپسند بسیار میباشند. درین مقاله میخواهیم گران ترین هتل های عالم در سال 2018 را برای شما معرفی کرده و عوارض ارزش های بالای آنان‌را ارائه کنیم چون این هتل ها دارنده خصوصیت های خاصی می باشند که صرف حیث از هزینه و ارزش آنها را برای گردشگران دیدنی خیس از سایرین می نماید. پس با الی گشت یار گردید.

خرید بلیط هواپیما

گران ترین هتل های دنیا

هتل ریتز کارلتون توکیو | Ritz Carlton Tokyo

مطالب دارای ربط:

گران ترین هتل های اروپا را کجا می اقتدار یافت؟

خرید بلیت هواپیما

او‌لین تصاویر منتشر گردیده از لوکس ترین و گران‌قیمت ترین هتل عالم

 

هتلی لاکچری که کنیه گرانترین هتل عالم، برازنده ی آن میباشد

این هتل در راس توکیو واقع گردیده و صرفا تعدادی دقیقه با راءس شهر مسافت دارااست. این محل اقامت 5 ستاره جایی مطلوب برای اقامت در تعطیلات و یا این که اقامت برای کسب و شغل های شگفت انگیز میباشد. شما می‌توانید درین هتل از چشم انداز هایی فوق العاده از شینجیو و همینطور سرویس ها عالی غایت لذت را ببرید. این هتل اتاق هایی را برای ماه عسل زوج های برنا با دیواره های مرمر و همینطور ملافه های قابل انعطاف ارائه میکند. همینطور شما می‌توانید در اتاق خویش فیلم را در تلویزیون های وسیع تماشا کرده و به وب بی سیم بدون پول دسترسی داشته باشید. سرویس ها اتاق های این هتل به طور 24 ساعته بوده و علاوه بر این دارنده راءس تناسب اندام و استخر نیز میباشد. بها اقامت در‌این هتل به ازای هر شب 474 دلار بوده و این یکی‌از گران ترین هتل های عالم به شمار می رود.

 

هتل ریتز کارلتون توکیو

هتل گراند هایات کانس مارتینز | Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez

هتل گراند هایات کانس هتلی 5 ستاره و یکی‌از گران ترین هتل های دنیا بوده و در حوزه‌ کروزت الیت واقع شده‌است. این هتل چشم انداز ای خوشگل از دریای خزر به ویژه خلیج کن را به شما ارائه می کند. اینجا مکانی میباشد که شما از اقامت خویش لذت برده و میتوانید از سواحل ری.یرا فرانسه لذت ببرید. این هتل دربرگیرنده 409 اتاق گران قیمت به یاور 27 سویید شگفت انگیز است. علاوه بر این نسبتاً فضایی نزدیک به 2500 متر برای تالار های کنفرانس، تالار های عروسی و موردها دیگر موجود هست.

 

هتل گراند هایات کانس مارتینز

سوییت سر کردگی جمهوری در ماندارین اورینتال | Presidential Suite at Mandarin Oriental Pudong

این هتل در یک عرش خراش جالب در پودونگ و در شانگهای واقع شده‌است. هتل های شانگهای دارنده سوییت های گران‌قیمت و خیره کننده و غریبی می باشند. اقامت در ماندارین اورینتال پودونگ، سوییت سر کردگی جمهوری در شانگهای هزینه 24325 دلار به ازای هر شب را خواهد داشت. مهمانها این هتل به دو گلشن سری در پشت بام این هتل دسترسی داشته و کلیه ان ها چشم انداز ای از طبقه بیست و پنجم و رو به رودخانه هوانگپو را مشاهده می‌کنند. علاوه بر این ها شما می‌توانید از یک انبار سری آب میوه، یک گرمابه با سنگ مرمر و سونا، یک آشپزخانه بی نقص و همینطور یک سالن ورزشی سری لذت ببرید.